سرخط خبرها

خرید‌های بزرگ‌تر در انتظار استقلال| رضایت عضو هیات مدیره از نقل وانتقالات

  • کد خبر: ۱۱۷۲۶۴
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
خرید‌های بزرگ‌تر در انتظار استقلال| رضایت عضو هیات مدیره از نقل وانتقالات
محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خبر از خرید‌های تازه توسط باشگاه استقلال می‌دهد. مومنی اوضاع نقل و انتقالاتی را به سود این باشگاه می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمدمومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال براین باور است که بعد از جدایی دانشگر از استقلال فضای نامناسبی علیه این باشگاه به وجود آمد. مومنی می‌گوید: «نمی‌دانم آن همه انتقاد برای چه بود. ما تازه کارمان را شروع کرده بودیم. ما سعی کردیم فارغ از انتقادات هدایت شده و منطقی پیش برویم و بعد از جدایی نابهنگام فرهاد مجیدی از استقلال و برهم خوردن برخی از برنامه‌های باشگاه، اما آقای آجورلو بخوبی توانست اوضاع را کنترل کند. مدیرعامل باشگاه استقلال به واسطه تجاربی که در مدیریت فوتبال کسب کرده به اعتقاد من بخوبی توانست از این چالش بیرون بیاید و بعد از انتخاب یک سرمربی باتجربه بازیکنان خوبی را خرید تا استقلال به یک ترکیب ایده‌آل برسد.»

مومنی معتقد است که استقلال با موفقیت در نقل وانتقالات باید به سمت قهرمانی پیش برود: «باید اعلام کنم که مدیریت باشگاه استقلال ابزار کافی برای موفقیت را پدید آورده است. البته ما (مدیریت) و سرمربی تیم لازم و ملزوم هم هستیم و باید از لحاظ روحی و روانی به هم کمک کنیم، اما مدیریت باشگاه توانست مهره‌های مطلوبی را به خدمت بگیرد و ابزاری که برای تکرار قهرمانی نیاز است را فراهم کند. حالا از سرمربی و بازیکنان تیم توقع می‌رود در میدان رقابت خودشان را به نحو احسن نشان دهند. امیدوارم ساپینتو و بازیکنان به اوج هماهنگی برسند و با بهترین عملکرد ممکن در لیگ حاضر شوند. ما از او وبازیکنان جام قهرمانی می‌خواهیم.»

آیا استقلال برنامه جدیدی در نقل وانتقالات دارد؟ مومنی پاسخ روشنی به این سوال می‌دهد: «قطعا کار جذب بازیکنان جدید با جدیت دنبال خواهد شد. این برنامه در ذهن مدیریت باشگاه استقلال وجود دارد و ما قصد داریم کار بزرگ‌تری در روز‌های آتی انجام دهیم تا از لحاظ ابزار موفقیت کمبودی نداشته باشیم. جذب بابایی در همین راستا انجام شد. شما دیدید که ما هیچ صحبتی از جذب این بازیکن نمی‌کردیم و بنا داشتیم این بازیکن خوب را در خفا به خدمت بگیریم که خوشبختانه چنین اتفاقی رخ داد و توانستیم این بازیکن را به مجموعه استقلال که بازیکنان بسیار توانمندی هستند اضافه کنیم. در واقع ما کار جذب بابایی را چراغ خاموش و بدون تبلیغات پیش بردیم تا خللی درجذب این بازیکن به وجود نیاید.
نان صبر و حوصله‌تان را هم خوردید و حالا می‌بینیم که استقلال تیم بسیار خوبی را تشکیل داده است. مطمئن باشید درسکوت به کارمان ادامه می‌دهیم و خبر‌های خوبی در انتظار هوادارن استقلال خواهد بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->